Pàgines

Benvingut/da

“Un llibre no té interès si no duu dins una bona part del cor del seu autor”
(Mauricio Wiesenthal, 1943, escriptor català).

20 de maig del 2020

Los nombres muertos

Autor: Jesús Cañadas
Editorial: Fantascy
Idioma: Castellà
Primera edició: 2013
Webs relacionades: web de l'autor
Us agradarà si us va agradar: Tot l'univers mental d'en Lovecraft
Categoria: Ficció, Històrica, Suspens, Aventures, Terror
Contraportada:
En 1919, el escritor Howard Phillips Lovecraft escribió el relato «El Sabueso». En sus páginas se mencionaba por primera vez el Necronomicón, un tomo de magia negra rodeado de una siniestra leyenda.
Doce años después, la viuda de un multimillonario neoyorquino convence a H. P. Lovecraft de que lidere una expedición para encontrar el supuesto libro maldito.
Acompañado de los escritores Frank Belknap Long (Los perros de Tíndalos) y Robert Erwin Howard (Conan), Lovecraft se embarcará en una búsqueda desde su Providence natal hasta el Londres de la moribunda sociedad Golden Dawn o el Berlín de entreguerras, pasando por mortíferos acantilados portugueses o ruinasenterradas bajo la ciudad de Damasco.
En la telaraña de secretos que rodea el Necronomicón, Lovecraft y sus compañeros se enfrentarán a peligros mortales, cultos olvidados y sociedades secretas dispuestas a matar por averiguar la verdad sobre el libro. Su expedición se convertirá en una trepidante aventura en la que se cruzarán con personajes como Aleister Crowley, Arthur Machen o un joven J.R.R. Tolkien.
Jesús Cañadas recupera el misterio de los clásicos Weird Tales en una novela políticamente incorrecta y con un final que nunca imaginarías.
Impressions:

Sorprenent. Aquest llibre va arribar a les meves mans de casualitat, no sabia de la seva existència, i la veritat es que no n'esperava res en concret. Acompanyar en aquest viatge a en Lovecraft i els seus companys, incloent una escena digne dels germans Marx barrejada amb The Fast and Furious (versió anys 30), però en general en un ambient bastant fosc, ha sigut una gran experiència. 

Finalment, i tractant-se d'un cas excepcional i saltant-me totes les normes autoimposades de l'ordenació de les lleixes... l'he fet anar a dormir la resta dels seus dies ben a prop, però no a tocar, del seu preat Necronomicón...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada