Pàgines

Benvingut/da

“Un llibre no té interès si no duu dins una bona part del cor del seu autor”
(Mauricio Wiesenthal, 1943, escriptor català).

27 d’abril del 2011

Tot el que podríem haver estat tu i jo si no fóssim tu i jo

Títol:  Tot el que podríem haver estat tu i jo si no fóssim tu i jo
Autor: Albert Espinosa
Editorial: DeBolsillo
Idioma: Català
Traductor/a: Anna Jolis Olivé
Primera edició: 2010
Pàgines: 204
Categoria: Ciència Ficció, Romàntica
Contraportada:
I si només mirant-te pogués desvetllar els teus secrets més profunds?
I si només mirant-te pogués sentir amb el teu cor?
I si en només en un instant fos possible saber exactament qui som l'un per l'altre?
En Marcos acaba de perdre la seva mare, una reconeguda ballarina que li ha ensenyat tot a la vida i decideix que el seu món ja no pot ser igual sense ella. Just en el moment que donarà un gir a la seva vida, una trucada de telèfon canvia radicalment els esdeveniments.
Impressions:


         Curta, molt curta. En un món on, amb una simple injecció pots decidir no dormir mai més, s'ha d'escollir entre els somnis i la vigília... Una noia, un estrany, la mort de la mare, l'educació que et va donar sobre la vida, el sexe, la mort... tot pot influenciar sobre la teva decisió. M'ha agradat, li dono un 7/10


Compra aquest llibre a


 

Compra aquest ebook a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada